POLITIKA KVALITETE
Usmjerenost na potrebe naručitelja i zadovoljstvo naručitelja izvršenim poslom, brzina i kvaliteta realiziranih isporuka proizvoda i usluga, najvažnije su vrijednosti prema kojima tvrtka Oprema – pit d. o. o. mjeri i određuje svoju ukupnu uspješnost u području Instalaterskih radova (grijanje, hlađenje, el.instalacije, odvodnja, vodovod, ventilacija), građevinskih radova niskogradnje i visokogradnje, bravarskih radova.
Da bismo postizali, održavali i osnaživali te vrijednosti, trajno se obvezujemo:
- zapošljavati stručno i ambiciozno osoblje koje će imati mogućnosti i obveze
- stalno se razvijati i usavršavati
- kontinuirano unaprjeđivati tehnološku opremljenost
- njegovati i razvijati partnerske odnose s naručiteljima i dobavljačima
- kontinuirano pratiti svjetske trendove u proizvodnji te iste primjenjivati u svom radu
- postavljati si ambiciozne, mjerljive i ostvarive ciljeve
- primjenjivati i stalno poboljšavati djelotvornost sustava upravljanja temeljenog na zahtjevima međunarodne norme ISO 9001:2015
- kontinuirano analizirati kontekst organizacije i prepoznavati sve zainteresirane strane kao i njihove potrebe i očekivanja
- kontinuirano analizirati rizike i definirati mjere za smanjenje rizika
- kontinuirano se usklađivati sa svim zakonskim propisima relevantnim na područje rada tvrtke
U Ludbregu, 05.10.2020.
Član uprave: Alen Sabol
Politika kvalitete u pdf formatu: skinite ovdje