POLITIKA KVALITETE

Usmjerenost na potrebe naručitelja i zadovoljstvo naručitelja izvršenim poslom, brzina i kvaliteta realiziranih isporuka proizvoda i usluga, najvažnije su vrijednosti prema kojima tvrtka Oprema – pit d. o. o. mjeri i određuje svoju ukupnu uspješnost u području Instalaterskih radova (grijanje, hlađenje, el.instalacije, odvodnja, vodovod, ventilacija), građevinskih radova niskogradnje i visokogradnje, bravarskih radova.

Da bismo postizali, održavali i osnaživali te vrijednosti, trajno se obvezujemo:

  • zapošljavati stručno i ambiciozno osoblje koje će imati mogućnosti i obveze 
  • stalno se razvijati i usavršavati
  • kontinuirano unaprjeđivati tehnološku opremljenost
  • njegovati i razvijati partnerske odnose s naručiteljima i dobavljačima
  • kontinuirano pratiti svjetske trendove u proizvodnji te iste primjenjivati u svom radu
  • postavljati si ambiciozne, mjerljive i ostvarive ciljeve 
  • primjenjivati i stalno poboljšavati djelotvornost sustava upravljanja temeljenog na zahtjevima međunarodne norme ISO 9001:2015 
  • kontinuirano analizirati kontekst organizacije i prepoznavati sve zainteresirane strane kao i njihove potrebe i očekivanja
  • kontinuirano analizirati rizike i definirati mjere za smanjenje rizika
  • kontinuirano se usklađivati sa svim zakonskim propisima relevantnim na područje rada tvrtke

U Ludbregu, 05.10.2020.

Član uprave: Alen Sabol

Politika kvalitete u pdf formatu: skinite ovdje